[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wn8oHy__XVw[/youtube]
L'auge del Pokémon Go ha fet que ràpidament es recuperin altres versions del joc, ja sigui amb personatges d'altres sèries, o amb altres plataformes, com és el cas del que va crear un grup d'usuaris del mitjà Racó Català a finals del 2015. S'anomena Pokémon Procés i l'acció té lloc al 2023.
Està protagonitzat per les persones més conegudes de la política catalana i internacional com són el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, la líder de la CUP, Anna Gabriel, el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, o la cancellera alemanya, Angela Merkel.
L'acció té lloc arreu dels Països Catalans com les seus d'Unió i del PSC, un supermercat Bonpreu, la ciutat de Vic o la Seu Vella de Lleida, entre d'altres. En alguns d'aquests indrets el jugador s'ha d'enfrontar a alguns reptes, com per exemple derrotar l'exlíder de Plataforma per Catalunya.
A banda d'actors polítics, en el joc també hi intervenen personatges destacats com els Txarango, Albert Pla o, fins i tot, agents del CNI. Com que el joc de rol encara es troba en fase de desenvolupament, els seus creadors recomanen que la partida es guardi regularment, ja que en qualsevol moment es pot bloquejar.
Des del mateix fòrum faciliten una sèrie d'instruccions per poder instal·lar el joc en funció del sistema operatiu que tingui l'usuari.
VÃDEO El procés català, en versió «Pokémon Go»
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i la líder de la CUP, Anna Gabriel, són alguns dels protagonistes
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juliol de 2016 a les 18:37
Et pot interessar
-
Cultura Balaguer obre el teló del 10è Encontats amb una sessió de Ramon Besora i Jaume Centelles
-
Cultura Sant Miquel de les Lletres: una setmana que omplirà Lleida de llibres, cuina i músic
-
Cultura FiraTàrrega 2025 tanca amb un 75% d’ocupació i 14.500 entrades: una ciutat convertida en escenari
-
Cultura La Fira Tàrrega del divendres: llibres que alimenten màquines, taulons gegants i auriculars màgics
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 13 i 14 de setembre
-
Cultura Tàrrega es converteix en partitura viva per donar el tret de sortida a la 45a Fira de Teatre al Carrer