[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wn8oHy__XVw[/youtube]
L'auge del Pokémon Go ha fet que ràpidament es recuperin altres versions del joc, ja sigui amb personatges d'altres sèries, o amb altres plataformes, com és el cas del que va crear un grup d'usuaris del mitjà Racó Català a finals del 2015. S'anomena Pokémon Procés i l'acció té lloc al 2023.
Està protagonitzat per les persones més conegudes de la política catalana i internacional com són el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, la líder de la CUP, Anna Gabriel, el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, o la cancellera alemanya, Angela Merkel.
L'acció té lloc arreu dels Països Catalans com les seus d'Unió i del PSC, un supermercat Bonpreu, la ciutat de Vic o la Seu Vella de Lleida, entre d'altres. En alguns d'aquests indrets el jugador s'ha d'enfrontar a alguns reptes, com per exemple derrotar l'exlíder de Plataforma per Catalunya.
A banda d'actors polítics, en el joc també hi intervenen personatges destacats com els Txarango, Albert Pla o, fins i tot, agents del CNI. Com que el joc de rol encara es troba en fase de desenvolupament, els seus creadors recomanen que la partida es guardi regularment, ja que en qualsevol moment es pot bloquejar.
Des del mateix fòrum faciliten una sèrie d'instruccions per poder instal·lar el joc en funció del sistema operatiu que tingui l'usuari.
VÃDEO El procés català, en versió «Pokémon Go»
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i la líder de la CUP, Anna Gabriel, són alguns dels protagonistes
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 27 de juliol de 2016 a les 18:37
Et pot interessar
-
Cultura
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial
-
Cultura
Agenda del cap de setmana a Lleida: 22 i 23 de novembre
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
