[xiptv]http://www.xiptv.cat/embed/269450[/xiptv]
El Concurs de Castells de Tarragona es podrà veure aquest cap de setmana de manera íntegra i en directe a través de les televisions locals, el canal 159 de Movistar+ i, també, per via streaming a Nació Castells.
En una doble jornada, dissabte a la tarda i diumenge al matí, els teleespectadors podran seguir al detall tota l'emoció de l'espectacle casteller que es viurà a la Tarraco Arena Plaça, en una cita que aplega 32 colles i 14.000 persones.
La Xarxa i TAC 12 coproduiran el Concurs amb TV3, en el marc de l'acord encetat fa dos anys per donar més visibilitat al fet casteller. Biel Duran i Carles Cortés conduiran la narració de les dues jornades amb un desplegament especial que inclourà els comentaris en el set de la retransmissió de Francesc Domènech, Xavier Capdevila i Joan Beumala. L'equip el completaran Àlex Alonso i Anna Vallhonesta, a la plaça, i Roser Marquès i Cinta Olivan s'encarregaran de les xarxes socials.
VÍDEO El Concurs de Castells es veurà en directe per televisió i a NacióCastells
Les televisions locals, Movistar+ i el diari d'actualitat castellera de Nació Digital oferiran les dues jornades del certamen

- El Concurs de Castells es podrà veure en directe per La Xarxa i a Nació Castells -
- La Xarxa
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 19:24
Actualitzat el 28 de setembre de 2016 a les 19:25
Et pot interessar
-
Cultura El Marraco dona el tret de sortida a la Festa Major tot i la pluja
-
Cultura Aitona es prepara per viure la Festa Major de Sant Gaietà amb un cap de setmana ple d’actes
-
Cultura Joan Masdéu, Maren, Eduard Gener i Dan Peralbo encapçalen el Festival Minúscul de Mollerussa
-
Cultura Lleida activa el dispositiu «1000 ulls» per prevenir violències a la Festa Major i l’Aplec
-
Cultura Josep Minguell pintarà un tabernacle a la Toscana
-
Cultura «Saeta de papel» triomfa a la Fira de Titelles més participativa dels últims anys