[xiptv]http://www.xiptv.cat/embed/269450[/xiptv]
El Concurs de Castells de Tarragona es podrà veure aquest cap de setmana de manera íntegra i en directe a través de les televisions locals, el canal 159 de Movistar+ i, també, per via streaming a Nació Castells.
En una doble jornada, dissabte a la tarda i diumenge al matí, els teleespectadors podran seguir al detall tota l'emoció de l'espectacle casteller que es viurà a la Tarraco Arena Plaça, en una cita que aplega 32 colles i 14.000 persones.
La Xarxa i TAC 12 coproduiran el Concurs amb TV3, en el marc de l'acord encetat fa dos anys per donar més visibilitat al fet casteller. Biel Duran i Carles Cortés conduiran la narració de les dues jornades amb un desplegament especial que inclourà els comentaris en el set de la retransmissió de Francesc Domènech, Xavier Capdevila i Joan Beumala. L'equip el completaran Àlex Alonso i Anna Vallhonesta, a la plaça, i Roser Marquès i Cinta Olivan s'encarregaran de les xarxes socials.
VÍDEO El Concurs de Castells es veurà en directe per televisió i a NacióCastells
Les televisions locals, Movistar+ i el diari d'actualitat castellera de Nació Digital oferiran les dues jornades del certamen
- El Concurs de Castells es podrà veure en directe per La Xarxa i a Nació Castells -
- La Xarxa
ARA A PORTADA
-
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky Redacció
-
-
Helena Kirchner obre les Festes del Sant Crist reivindicant el valor del passat com a clau per entendre el present Àlvar Llobet i Sotelo
-
El psiquiatre acusat d'estafar un pacient a Lleida torna a negar-ho a la repetició del judici Redacció
Publicat el 28 de setembre de 2016 a les 19:24
Actualitzat el 28 de setembre de 2016 a les 19:25
Et pot interessar
-
Cultura
Lleida tornarà a ser seu europea de la dansa urbana amb uns 300 ballarins
-
Cultura
Josep Lluís Gàzquez renova com a president de la Festa de Moros i Cristians de Lleida
-
Cultura
El 10è Curtàneu inclou per primera vegada tallers sobre cinema i una gala
-
Cultura
El renaixement del Pla d’Almatà: Balaguer impulsa un projecte de recuperació del seu bressol històric
-
Cultura
El Jazz Tardor celebra 32 anys convertint Lleida en l’epicentre del jazz internacional
-
Cultura
El Som Cinema de Lleida projectarà 52 produccions catalanes en la seva 16a edició
