WhatsApp Web, l'aplicació online que ens permet enviar missatges a través del servei de missatgeria des del navegador de l'ordinador arriba als usuaris d'Iphone. Aquesta aplicació ja estava disponible pels usuaris d'Android, Blackberry i Windows Phone.
L'aplicació que no arribava a IOS, per problemes tècnics, i ara amb l'ultima actualització de WhatsApp, els usuaris d'Iphone, podran accedir a les conversacions sense necessitat d'utilitzar els seus dispositius mòbils. No obstant la funcionalitat anirà arribant de manera lenta i progressiva.
Els usuaris de Reddit, han estat els primers a fer-se eco de la notícia, encara que no hi ha hagut cap comunicat oficial per part de la companyia de Silicon Valley, alguns directius d'Apple, han publicat imatges en Twitter utilitzant l'aplicació WhatsApp web.
Com va succeir amb el servei de trucades de WhatsApp la funcionalitat de l'aplicació WhatsApp web arribarà de forma progressiva, de manera que podran tardar diversos dies o setmanes fins que els usuaris pugui gaudir de WhatsApp Web.
Els usuaris d'Iphone, hauran d'accedir a partir de menú, ajustes, i escanejar el codi QR de la web, després de fer això podran accedir a l'aplicació des de Chrome, Firefox o Opera, això si haurem de tenir el mòbil tota l'estona connectat, ja que fa d'intermediari.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2015 a les 01:49
Actualitzat el 22 d’agost de 2015 a les 01:50
Et pot interessar
-
Cultura Agenda del cap de setmana de Lleida: 20 i 21 de setembre
-
Cultura Balaguer obre el teló del 10è Encontats amb una sessió de Ramon Besora i Jaume Centelles
-
Cultura Sant Miquel de les Lletres: una setmana que omplirà Lleida de llibres, cuina i músic
-
Cultura FiraTàrrega 2025 tanca amb un 75% d’ocupació i 14.500 entrades: una ciutat convertida en escenari
-
Cultura La Fira Tàrrega del divendres: llibres que alimenten màquines, taulons gegants i auriculars màgics
-
Cultura Agenda del cap de setmana a Lleida: 13 i 14 de setembre