Fruilar, que el 2015 celebra el seu 50è aniversari, mira al futur amb nous projectes. Una de les iniciatives que es planteja és entrar al mercat de la distribució. “Volem que el productor ens identifiqui com el lloc on porta la fruita, però especialment que ens consideri com una eina de suport per vendre-li”. L’empresa lleidatana fa una crida a nous productors perquè s’afegeixin a la “família Fruilar”. Composta per 24 comunitats familiars que conreen unes 600 hectàrees de fruiters, Fruilar ocupa a unes 80 persones que ja formen part de la tercera generació del projecte.
Més enllà de la varietat de poma Pink Lady, que els ha obert la porta als mercats internacionals, Fruilar va ser pionera a l’estat espanyol en els sistemes de fred amb atmosfera controlada, ja que es va convertir en una referència per als enginyers que visitaven la central per prendre’n exemple.
Resultat d’una aliança productiva amb mig segle d’experiència, Fruilar produeix i comercialitza uns 15 milions de quilos de fruita en l’àmbit mundial seguint la tradició familiar des de 1965. Distribuïdora de la marca Pink Lady, sempre s’ha caracteritzat per ser pionera en sistemes de qualitat certificats, programes de traçabilitat i producció integrada, a més de formar part de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Pera de Lleida.
Més enllà de la varietat de poma Pink Lady, que els ha obert la porta als mercats internacionals, Fruilar va ser pionera a l’estat espanyol en els sistemes de fred amb atmosfera controlada, ja que es va convertir en una referència per als enginyers que visitaven la central per prendre’n exemple.
Resultat d’una aliança productiva amb mig segle d’experiència, Fruilar produeix i comercialitza uns 15 milions de quilos de fruita en l’àmbit mundial seguint la tradició familiar des de 1965. Distribuïdora de la marca Pink Lady, sempre s’ha caracteritzat per ser pionera en sistemes de qualitat certificats, programes de traçabilitat i producció integrada, a més de formar part de la Denominació d’Origen Protegida (DOP) Pera de Lleida.