El Lleida Esportiu ja sap els tres equips contra els que es podria enfrontar en la primera eliminatòria del play-off d'ascens a Segona A. Els d'Idiakez han empatat 2 a 2 aquest diumenge contra la Pobla de Mafumet el darrer partit de lliga i han quedat quarts després que l'Hèrcules hagi sumat els tres punts que li han permès conservar la tercera plaça de la classificació.
Els lleidatans estaran al quart bombo i, per tant, s'enfrontaran als segons classificats de les altres tres lligues de la Segona B. D'aquesta manera, el Lleida s'enfrontarà al Racing de Ferrol de Galícia (grup 1), al Barakaldo basc (grup 2) o al Reial Múrcia (grup 4).
El fet d'haver quedat quart no és menor, ja que suposa que el Lleida disputarà l'anada al Camp d'Esports i la tornada fora de casa. El sorteig es farà aquest dilluns a la tarda.
Els tres possibles rivals del Lleida
Els d'Idiakez acaben quarts i s'hauran d'enfrontar als segons classificats dels altres grups de la Segona B
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de maig de 2016 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Esports
El Lleida CF baixa de categoria i jugarà a la lliga Elit
-
Esports
L'Atlètic Lleida es queda en propietat l'escut de la UE Lleida
-
Esports
Una rivalitat i dos descensos
-
Esports
El Pardinyes «parla» al camp... només en català
-
Esports
L’Atlètic ja pensa en la Tercera RFEF
-
Esports
Drama en el darrer sospir
