Marc Márquez té el seu quart títol de MotoGP a tocar després de guanyar un vibrant Gran Premi d'Austràlia, on Valentino Rossi i Maverick Viñales han completat el podi i el seu principal rival, Andrea Dovizioso, ha acabat amb una discreta tretzena plaça que el deixa a 33 punts del de Cervera a falta de dues carreres.
Márquez ha hagut de resistir les envestides de les dues Yamaha, i a partir de la volta tres ha donat gas a la seva moto per intentar escapar-se dels seus perseguidors i enfilar el camí de la victòria.
"La cursa ha començat molt dura i, des del primer moment, m'he adonat que era qüestió de posar-se dur. Quan he vist com empenyien i barallaven tots i quan he vist que m'havia de girar dues vegades en dues zones del traçat per saber on era Dovizioso no em podia creure que tingués tanta avantatge", ha assegurat el cerverí, que ha anat mantenint un alt ritme de carrera que l'ha fet entrar primer a la línia de meta. El català podria ser campió del món la propera setmana a Malàisia.
Márquez, a un pas del seu quart Mundial de Moto GP
Societat
El pilot de Cervera guanya a Austràlia i deixa Dovizioso a 33 punts a falta de només dues carreres
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2017 a
les 10:24
Actualitzat el
22 d’octubre de 2017 a les
10:42
Et pot interessar
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
L'IRTA i Agrotecnio busquen claus epigenètiques per criar porcs més resistents a l'estrès i a les malalties
-
Societat Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
