L’ambaixador espanyol a Andorra i exalcalde de Lleida, Àngel Ros, reconeix que no enyora la política municipal.
En una entrevista a l’emissora UA1, el polític socialista diu que recorda l’època de Paer en cap amb estima i com l’etapa “més intensa” de la seva vida, però apunta que no té cap enyorança. “El meu vincle amb Lleida és menor que abans però hi tinc relació, aquest diumenge, per exemple, vaig baixar per unes celebracions familiars”, ha dit un Ros molt prudent a l’hora de fer valoracions polítiques.
Sobre la taula de diàleg, l’exalcalde ha assegurat que és un “motiu d’esperança” perquè ell sempre s’ha posicionat “a favor del diàleg”, encara que s’ha reservat l’opinió sobre el seu optimisme en aquesta nova trobada entre els governs espanyol i català.
Ros va marxar de l’alcaldia de Lleida a principis d’agost del 2018, sense acabar el seu darrer mandat i després d’un periple com alcalde que va començar el 2004 com a relleu d’Antoni Siurana.
Àngel Ros: «No enyoro la política municipal»
Política
L’exalcalde de Lleida diu que la taula de diàleg és “un motiu d’esperança”
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
13 de setembre de 2021 a
les 16:45
Actualitzat el
13 de setembre de 2021 a les
17:09
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
-
Política
ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat
