La seu de Junts a la ciutat de Balaguer ha estat atacada en les darreres hores. El col·lectiu independentista Arran ha realitzat diverses pintades contra la formació, a qui acusa de traïdora en la qüestió la gestió de la política lingüística.
En les pintades també s’acusa el partit de Puigdemont de “gestionar la misèria”. Aquest acte vandàlic arriba només tres dies després d’un primer atac contra la seu. En la primera ocasió uns desconeguts van pintar una bandera d’Espanya amb la paraula “consulado”.
La líder del partit a la ciutat, Gemma Trilla, explica a aquest diari que aquestes pintades van ser denunciades davant dels Mossos d’Esquadra el passat dijous, i que s’està estudiant la presentació d’una nova denúncia per aquest darrer atac.
Ataquen per segon cop en tres dies la seu de Junts a Balaguer
El col·lectiu Arran carrega contra la formació per la seva política lingüística
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 02 d’abril de 2022 a les 20:19
Actualitzat el 02 d’abril de 2022 a les 20:31
Et pot interessar
-
Política
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya»
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política
Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
