La seu de Junts a la ciutat de Balaguer ha estat atacada en les darreres hores. El col·lectiu independentista Arran ha realitzat diverses pintades contra la formació, a qui acusa de traïdora en la qüestió la gestió de la política lingüística.
En les pintades també s’acusa el partit de Puigdemont de “gestionar la misèria”. Aquest acte vandàlic arriba només tres dies després d’un primer atac contra la seu. En la primera ocasió uns desconeguts van pintar una bandera d’Espanya amb la paraula “consulado”.
La líder del partit a la ciutat, Gemma Trilla, explica a aquest diari que aquestes pintades van ser denunciades davant dels Mossos d’Esquadra el passat dijous, i que s’està estudiant la presentació d’una nova denúncia per aquest darrer atac.
Ataquen per segon cop en tres dies la seu de Junts a Balaguer
El col·lectiu Arran carrega contra la formació per la seva política lingüística
ARA A PORTADA
-
Ponent tanca una temporada rècord de pedregades que ha registrat 19 episodis des de l’abril Àlvar Llobet i Sotelo
-
La carnisseria Paris de Balaguer triomfa als Premis Nacionals de Comerç com a establiment més innovador Redacció
-
-
Col·lapse judicial a Lleida: els jutjats tripliquen el volum recomanat i acumulen fins a dos anys de retard en les sentències Redacció
-

- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el 02 d’abril de 2022 a les 20:19
Actualitzat el 02 d’abril de 2022 a les 20:31
Et pot interessar
-
Política El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
-
Política La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
-
Política L'Ajuntament de Mollerussa es reunirà amb la Generalitat per desbloquejar el col·lapse
-
Política Mollerussa col·lapsa: Marc Solsona demana al Govern que intervingui l'ajuntament davant el bloqueig intern
-
Política ERC trenca el pacte de govern amb el PSC a Soses per discrepàncies en la construcció del pavelló municipal