Els Mossos d'Esquadra van detenir el divendres passat una dona, de 48 anys, per traficar amb drogues des d'un pis al carrer Bellavista de Lleida.
La policia va tenir coneixement a principis de juny de la possible venda de substàncies estupefaents en un edifici d'aquesta via i van obrir una investigació que els va permetre determinar el domicili d'actuació. Els agents van establir en els darrers tres mesos una sèrie de vigilàncies a la zona que els han permès constatar fins a 35 transaccions de droga, algunes de les quals amb la participació directa de la principal investigada.
Un cop recollits els indicis suficients, els mossos van efectuar un dispositiu d'entrada i perquisició al domicili investigat en què van localitzar una caixa amb 11 embolcalls de cocaïna preparats per a la venda, una bossa amb 16,8 grams de cabdells de marihuana, 975 € en bitllets fraccionats, una bàscula de precisió amb restes de cocaïna, retalls de plàstic per conformar les dosi de venda i una llibreta amb anotacions respecte a les vendes realitzades.
D'aquesta manera, els agents van detenir la dona com la suposada autora d'un delicte contra la salut pública. La detinguda va passar a disposició judicial aquest dissabte davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detinguda una dona de 48 anys per vendre droga des d'un pis de Lleida
Els Mossos van localitzar a l'interior del domicili 11 embolcalls de cocaïna i 16,8 grams de cabdells de marihuana
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 15:25
Actualitzat el 25 de setembre de 2023 a les 15:27
Et pot interessar
-
Política Francesc Roset pren el relleu de Sergi Pelegrí a l’alcaldia d’Arbeca
-
Política Tàrrega reestructura el cartipàs després de la sortida de la CUP
-
Política La Paeria aprova l’inici del nou POUM, amb 27.000 habitatges i reordenació del sòl industrial
-
Política Pijuan defensa la continuïtat del servei privat d’aigua: «No és viable la municipalització»
-
Política La CUP surt del govern de Tàrrega pel trencament de l’acord sobre l’aigua
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer