Els Mossos d'Esquadra van detenir el divendres passat una dona, de 48 anys, per traficar amb drogues des d'un pis al carrer Bellavista de Lleida.
La policia va tenir coneixement a principis de juny de la possible venda de substàncies estupefaents en un edifici d'aquesta via i van obrir una investigació que els va permetre determinar el domicili d'actuació. Els agents van establir en els darrers tres mesos una sèrie de vigilàncies a la zona que els han permès constatar fins a 35 transaccions de droga, algunes de les quals amb la participació directa de la principal investigada.
Un cop recollits els indicis suficients, els mossos van efectuar un dispositiu d'entrada i perquisició al domicili investigat en què van localitzar una caixa amb 11 embolcalls de cocaïna preparats per a la venda, una bossa amb 16,8 grams de cabdells de marihuana, 975 € en bitllets fraccionats, una bàscula de precisió amb restes de cocaïna, retalls de plàstic per conformar les dosi de venda i una llibreta amb anotacions respecte a les vendes realitzades.
D'aquesta manera, els agents van detenir la dona com la suposada autora d'un delicte contra la salut pública. La detinguda va passar a disposició judicial aquest dissabte davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detinguda una dona de 48 anys per vendre droga des d'un pis de Lleida
Política
Els Mossos van localitzar a l'interior del domicili 11 embolcalls de cocaïna i 16,8 grams de cabdells de marihuana
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
25 de setembre de 2023 a
les 15:25
Actualitzat el
25 de setembre de 2023 a les
15:27
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
-
Política
ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat
