La regidora de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Lleida, Sara Mestres, ha sortit al pas de les crítiques del grup d'ERC-Avancem en relació amb l'escorta d'Angel Ros i les ha qualificades d"'irresponsables".
Mestres ha remarcat que "portar escorta és una directriu establerta pels cossos de seguretat" i ha exposat que "la dotació actual d'escortes és fruit del nivell 4 sobre 5 de l'alerta terrorista en què ens trobem". La regidora ha volgut deixar clar que "l'alcalde de Lleida no porta escorta per caprici com tampoc ho fan els alcaldes de les principals ciutats catalanes" i ha recordat que "l'expresident de la Generalitat Artur Mas també porta escorta fora de les seves funcions quan ja no ha estat president".
El govern de la Paeria titlla ERC d'«irresponsable» per les seves crítiques a la seguretat de Ros
Política
Els republicans denuncien que l'executiu s'ha gastat 13.000 euros en hotels per a l'escorta de Ros durant vacances i caps de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de març de 2018 a
les 21:55
Et pot interessar
-
Política Sara Bailac deixa el Senat i renuncia a repetir com a candidata d'ERC per Lleida
-
Política
ERC reclama congelar els impostos de la Paeria i compensacions per la taxa de residus
-
Política
Treballem per Balaguer denuncia que el govern local no aplica la moció per limitar l'horari nocturn dels comerços
-
Política
El socialista Sebastià Noguero és investit nou alcalde d'Almenar en compliment del pacte amb ERC
-
Política
Un centenar de persones recorden l’1-O a la plaça Paeria de Lleida
-
Política
Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida»
