El proper alcalde de Lleida, Fèlix Larrosa, ja ha encapçalat les primeres reunions per configurar el nou govern municipal amb l'objectiu de començar a treballar el 18 de juny. Begoña Iglesias serà la número dos de la llista, serà la primera tinent d'alcalde i portarà l'àrea de Bon Govern amb carteres com economia, recursos humans i agenda digital. La segona tinença d'alcaldia serà per a Carlos Enjuanes, una de les novetats de la llista, que gestionarà les carteres de polítiques d'innovació social. D'altra banda, també s'ha confirmat el nom de Cristina Morón com a futura responsable de Seguretat Ciutadana, després d'assolir durant els darrers 4 anys experiència com a membre de la comissió de seguretat. Carme Valls, per la seva banda, serà la responsable de Promoció Econòmica, Mercats i Consum.
Larrosa encara no té definit com organitzar una de les àrees més importants, la d'Urbanisme. Ell com alcalde té clar que portarà l'Horta de Lleida tot i que Joan Queralt serà nomenat alt comissionat d'aquesta zona agrícola de la ciutat. Segons Larrosa, Urbanisme és important perquè permet planificar el futur de la ciutat i qui se n'ocupa és el responsable del dia a dia amb serveis urbans, neteja, parcs i jardins, entre d'altres.
En aquest sentit, el futur alcalde concreta que una qüestió passa per dirimir qui té la direcció política d'Urbanisme, i l'altra qui tindrà la figura de gerent, directiu o coordinador que portarà l'àrea en qüestió. Per això, ha anunciat que està buscant un professional específic per aquest àmbit de la Paeria. Larrosa cerca algú empàtic, amb coneixements i experiència que conegui el plantejament urbanístic, la gestió de l'obra pública i "connectar amb els constructors i promotors".
El nou govern de la Paeria pren forma
Begoña Iglesias i Carlos Enjuanes seran els primers tinents d'alcaldia i Cristina Morón dirigirà Seguretat Ciutadana
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2023 a les 09:48
Actualitzat el 05 de juny de 2023 a les 18:53
Et pot interessar
-
Política Larrosa demana «evolucionar» al comerç local davant l'arribada de Torre Salses
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut
-
Política La Diputació de Lleida defensa la preservació de les obres de Sixena
-
Política Larrosa vol ser alcalde de Lleida, com a mínim, fins al 2031
-
Política Larrosa reivindica l’acció de govern mentre Junts marca distàncies: «No donem cap xec en blanc»
-
Política Larrosa exhibeix un sondeig demolidor per a ERC: «Segueixin així i els avançarà VOX»