[municipalsinformacional]
L'exalcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, porta dies fent campanya pel PSC amb l'objectiu de convertir Lorena González en la nova Paera en cap de la ciutat. Al socialista mai se l'havia vist tan implicat amb la seva formació d'ençà que va perdre l'alcaldia el 2011, i no li cauen els anells per repartir publicitat i enviar missatges electorals per les xarxes.
Aquest divendres, l'exlíder socialista s'ha animat a difondre un text en el qual remarca que ERC és "el rival a batre" en aquests comicis i "molt especialment a Balaguer". En aquesta línia, Aguilà ha reblat la seva nota insultant i desqualificant l'actual Paer en cap, Jordi Ignasi Vidal, a qui ha titllat d'"inepte". Pel socialista, l'alcalde de Balaguer és també "moltes altres coses", però aquest misteri no l'ha revelat, de moment.
El PSC tensa la campanya contra Jordi Ignasi Vidal: «És un inepte»
L'exalcalde socialista, Miquel Aguilà, desqualifica l'actual Paer en cap i creu que els republicans són "el rival a batre"
Ara a portada
Publicat el 19 de maig de 2023 a les 13:08
Et pot interessar
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita
-
Política La Paeria aprova definitivament el pressupost del 2025