La Federació Regional de Lleida d'ERC es concentrarà aquest matí a partir de les 12 del migdia davant la Subdelegació del Govern a la capital del Segrià com a senyal de protesta per la suspensió del nou 9-N per part del Tribunal Constitucional. La concentració, segons indiquen des del mateix partit, serà silenciosa.
Cassolada contra el TC també a Lleida
D'altra banda, els ciutadans de Lleida van fer-se sentir ahir al vespre amb una sorollosa cassolada de protesta per la decisió de l'alt tribunal. A indrets com la Plaça Europa o els carrers propers al Camp d'Esports es van deixar sentir les mostres de rebuig a la suspensió de la consulta alternativa plantejada per Artur Mas. Avui està previst que es torni a repetir aquesta mobilització 'domèstica' a les terres de Lleida i a tot Catalunya. A partir de les deu de la nit.
ERC es mobilitza a la Subdelegació contra la suspensió del 9-N
Política
Lleida va viure ahir una sorollosa cassolada en diversos carrers en defensa de la consulta
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida es divideix per Ceuta: 700 manifestants i un mur policial per separar-los Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat La crisi de Ceuta mobilitza milers de persones en manifestacions de signe contrari Neus Climent / Agències
-
Societat Internament tancat per al menor detingut per la mort violenta d’un home a Balaguer Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Denuncien un conductor per circular a 173 km/h en un tram limitat a 70 km/h a l'L-313 a Torrefeta i Florejacs Redacció
-
Societat Detinguts un home i una dona per quatre robatoris en explotacions agrícoles de les Garrigues i el Pla d’Urgell Redacció
Publicat el
05 de novembre de 2014 a
les 07:33
Et pot interessar
-
Política
Meritxell Feliu serà la candidata d’Aliança Catalana a l'alcaldia de Lleida
-
Política
40 aniversari de l'agermanament de l'estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de Gaspar de Portolà (IV)
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
