L'alcalde de Vilanova de Bellpuig, Joan Trull, és des d'aquest divendres el nou president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell. Trull ha pres el relleu del fins fa poc alcalde de Sidamon, Josep Maria Huguet, que en accedir l'any 2015 a la presidència del consell ja va manifestar la seva voluntat de presidir-lo només dos anys per tal de poder-se jubilar.
El nou president del Consell Comarcal del Pla d'Urgell –també del PDeCAT com Huguet - ha posat en valor els eixos estratègics de la institució per als pròxims dos anys. Joan Trull estarà acompanyat en el mandat pels vicepresidents Rosalia Carnicer (regidora de l'Ajuntament de Mollerussa), Melcior Claramunt (alcalde de Miralcamp), Jordi Llanes (alcalde de Castellnou de Seana) i Jordi Calvís (alcalde de Golmés).
L'acte de presa de possessió ha comptat, entre altres, amb la presència del president de la Diputació de Lleida i alcalde de Fondarella, Joan Reñé.
Joan Trull pren el relleu de Josep Maria Huguet al capdavant del Pla d'Urgell
El nou president estarà acompanyat en el govern de la institució pels vicepresidents Rosalia Carnicer, Melcior Claramunt, Jordi Llanes i Jordi Calvís
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’agost de 2017 a
les 23:43
Actualitzat el
04 d’agost de 2017 a les
23:47
Et pot interessar
-
Política
Mor Ferran Lloret, conseller comarcal de Junts al Pallars Sobirà
-
Política
La Diputació aportarà 30 milions per a inversions en aigua, equipaments esportius i retirada d'amiant
-
Política
La direcció nacional de la CUP desautoritza l'aliança amb Junts a Tàrrega
-
Política
Rosa Maria Perelló torna a l'alcaldia de Tàrrega
-
Política Lleida tindrà un nou servei de neteja partir de Sant Jordi
-
Política
Alba Pijuan es regira contra la moció de censura: «És un pacte contra natura»
