La Crida reclama a la Paeria que hissi la bandera de l’arc de Sant Martí al balcó de l’Ajuntament, en motiu del Dia Internacional per l’Alliberament Lèsbic, Gai, Bisexual i Transsexual, que es celebrarà el proper 28 de juny.
Es dóna la circumstància que el Paer, després d’una reunió mantinguda amb membres de la Crida, ha pres el compromís de penjar-la a l’edifici del Casino i d’il·luminar el pont vell de Lleida amb els colors de l’arc de Sant Martí. No obstant això, el grup municipal demana que la bandera sigui present a la Paeria, per tal de fer palès el compromís ferm de l’Ajuntament envers els drets d’aquest col·lectiu, així com de contribuir a la seva visibilització a través de la institució.
Cal recordar que la Crida ja va fer aquesta reclamació en el ple d’investidura celebrat fa poques setmanes, lliurant la bandera multicolor a l’alcalde, sense que hi hagués una resposta afirmativa per part del batlle.
En aquest sentit, el grup municipal proposa, en forma d’esmenes al cartipàs municipal, la creació d’una Regidoria d’Igualtat i Reconeixement de la Diversitat, on s’inclourien mesures transversals per la inclusió del col·lectiu LGTB, que garanteixin que es pugui viure la diversitat sexual i afectiva en total llibertat i en tots els àmbits.
La Crida demana que la Paeria pengi la bandera de l'arc de Sant Martí
En motiu del Dia Internacional per l’Alliberament Lèsbic, Gai, Bisexual i Transsexual, que es celebrarà el proper 28 de juny
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2015 a les 14:36
Et pot interessar
-
Política PSC i Junts pacten l'alcaldia d'Almacelles per a Vanessa Olivart
-
Política «La segregació del Bisbat de Lleida va ser la guspira que va encendre el litigi de Sixena»
-
Política Balaguer aprova el nou pressupost: 21,9 milions
-
Política ERC denuncia que l’ampliació de la zona blava a Lleida busca més ingressos i no mobilitat sostenible
-
Política El Parlament demana més trens entre Lleida i Montsó i reobrir estacions a Almacelles i Raimat
-
Política ERC d'Almacelles proposa un «govern de consens» després de la dimissió de l'alcalde