[municipalsdirecte]
La participació en les eleccions municipals d'aquest diumenge 28 de maig a la ciutat de Lleida a les 14 hores del migdia ha estat del 30,21%. Es tracta de 3,48 punts menys que els registrats a la mateixa hora als comicis celebrats l'any 2019, segons el primer avanç facilitat pel Ministeri de l'Interior.
El percentatge de participació baixa a quasi totes les capitals de comarca de Ponent i l'Alt Pirineu. Ho fa de forma més significativa a Tàrrega, Cervera i la Seu d'Urgell amb sis punts menys. En canvi, el Pont de Suert és l'única on puja lleugerament, un 0,54% més. A Vielha, el percentatge és 0,76 punts inferior al de fa 4 anys.
[noticia]50427[/noticia]
La participació a la ciutat de Lleida cau 3,5 punts respecte al 2019
El percentatge baixa a totes les capitals de Ponent, l'Alt Pirineu i Aran excepte al Pont de Suert, on puja lleugerament
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 15:43
Actualitzat el
28 de maig de 2023 a les
16:06
Et pot interessar
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
