
Una de les investigadores de la UdL que han participat a l'estudi Foto: Laura Cortés
Les ajudes per a la promoció de l'ocupació jove i implantació de la garantia juvenil en I+D+i del Ministeri d'Economia i Competitivitat (MINECO) permetran que la Universitat de Lleida (UdL) pugui contractar en pràctiques una quinzena de joves menors de 30 anys (11 titulats universitaris i 4 titulats en formació professional), en diferents àmbits d'especialització relacionats amb la investigació, el desenvolupament i la innovació (I+D+i). En concret, els llocs a cobrir són en diferents serveis científico-tècnics de la UdL de l'àmbit agroalimentari, biomèdic, energètic i de les humanitats, així com en els centres de recerca INDEST i INSPIRES, segons informa la UdL.
Es tracta de contractes de pràctiques de dos anys de durada que s'emmarquen en el Programa Operatiu d'Ocupació Juvenil del Ministeri d'Economia i Competitivitat i que estaran cofinançats amb recursos procedents de la Iniciativa d'Ocupació Juvenil (IEJ) i del Fons Social Europeu, que suposen uns 600.000 euros, segons han explicat des de la UdL.
Les persones que hi vulguin optar han d'estar inscrites al fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil i estar en possessió de les titulacions que s'especifiquen en les corresponents convocatòries.
Les persones que hi vulguin optar han d'estar inscrites al fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil i estar en possessió de les titulacions que s'especifiquen en les corresponents convocatòries.