El Departament de Salut preveu unificar i centralitzar les urgències generals i psiquiàtriques de Lleida a l'Hospital Arnau de Vilanova de cara l'any vinent.
El canvi de model respon a la necessitat d'abordar "millor" les urgències de salut mental, segons ha apuntat el conseller de Salut, Manel Balcells, des de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida on ha visitat la reformada sala del servei de Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear.
Amb un cost de 9,5 milions d'euros, les obres de millora inclouen nous equipaments punters per al diagnòstic i seguiment de malalties oncològiques, neurològiques i cardiovasculars, que situen el centre sanitari "al primer nivell" de l'alta tecnologia a Catalunya.
Les urgències a Lleida se centralitzaran a l'Arnau de Vilanova a partir de l’any vinent
El centre sanitari ha estrenat aparells de "primer nivell" per al diagnòstic i seguiment de malalties
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2023 a les 18:39
Actualitzat el 05 d’octubre de 2023 a les 18:48
Et pot interessar
-
Política El Pont de Suert projecta un futur amb sostenibilitat, comunicacions i joventut
-
Política La Diputació de Lleida defensa la preservació de les obres de Sixena
-
Política Larrosa vol ser alcalde de Lleida, com a mínim, fins al 2031
-
Política Larrosa reivindica l’acció de govern mentre Junts marca distàncies: «No donem cap xec en blanc»
-
Política Larrosa exhibeix un sondeig demolidor per a ERC: «Segueixin així i els avançarà VOX»
-
Política La manca de personal i la dispersió territorial llasten l’acció del govern de Sort