El Departament de Salut preveu unificar i centralitzar les urgències generals i psiquiàtriques de Lleida a l'Hospital Arnau de Vilanova de cara l'any vinent.
El canvi de model respon a la necessitat d'abordar "millor" les urgències de salut mental, segons ha apuntat el conseller de Salut, Manel Balcells, des de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida on ha visitat la reformada sala del servei de Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear.
Amb un cost de 9,5 milions d'euros, les obres de millora inclouen nous equipaments punters per al diagnòstic i seguiment de malalties oncològiques, neurològiques i cardiovasculars, que situen el centre sanitari "al primer nivell" de l'alta tecnologia a Catalunya.
Les urgències a Lleida se centralitzaran a l'Arnau de Vilanova a partir de l’any vinent
Política
El centre sanitari ha estrenat aparells de "primer nivell" per al diagnòstic i seguiment de malalties
ARA A PORTADA
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
-
Terra Còctel d'avisos del Meteocat fins a l'eclipsi: tempestes, calor nocturna i màximes disparades Arnau Urgell i Vidal
-
Successos El pàrquing d’Aigüestortes obrirà parcialment dilluns després de l'allau de terra i pedres causada pel temporal ACN
Publicat el
05 d’octubre de 2023 a
les 18:39
Actualitzat el
05 d’octubre de 2023 a les
18:48
Et pot interessar
-
Política
La recepta lleidatana per salvar els boscos: «Abandonar els pobles ens aboca a la vulnerabilitat»
-
Política
El ministre Jordi Hereu visita Balaguer per conèixer de prop la realitat institucional i econòmica
-
Política
Junts i Ara Pacte Local concorreran en coalició a les municipals de Mollerussa
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
