El Departament de Salut preveu unificar i centralitzar les urgències generals i psiquiàtriques de Lleida a l'Hospital Arnau de Vilanova de cara l'any vinent.
El canvi de model respon a la necessitat d'abordar "millor" les urgències de salut mental, segons ha apuntat el conseller de Salut, Manel Balcells, des de l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida on ha visitat la reformada sala del servei de Diagnòstic per la Imatge i Medicina Nuclear.
Amb un cost de 9,5 milions d'euros, les obres de millora inclouen nous equipaments punters per al diagnòstic i seguiment de malalties oncològiques, neurològiques i cardiovasculars, que situen el centre sanitari "al primer nivell" de l'alta tecnologia a Catalunya.
Les urgències a Lleida se centralitzaran a l'Arnau de Vilanova a partir de l’any vinent
El centre sanitari ha estrenat aparells de "primer nivell" per al diagnòstic i seguiment de malalties
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’octubre de 2023 a les 18:39
Actualitzat el 05 d’octubre de 2023 a les 18:48
Et pot interessar
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política
Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
-
Política
La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
-
Política
L'Ajuntament de Mollerussa es reunirà amb la Generalitat per desbloquejar el col·lapse
