La ciutat de Lleida es perfila com una de les seus catalanes de la manifestació de la Diada que organitzarà l'ANC l'11 de setembre. Segons ha pogut saber NacióLleida, l'entitat sobiranista contempla aquesta opció com la principal si finalment es confirma que la mobilització d'aquest 2016 es farà en diverses ciutats catalanes i no només a Barcelona com s'ha fet fins ara.
La possibiliat de situar la capital del Segrià com un dels punts centrals de la manifestació d'enguany s'abordarà en la reunió del secretariat que l'ANC té programada per aquest dissabte al matí Badalona, en la qual es parlarà del model de mobilització que es vol fer al setembre.
Fonts consultades per aquest diari apunten que, en les darreres setmanes, s'han presentat diverses "candidatures" de municipis lleidatans per convertir-se en seu de l'11-S, però s'han anat desestimant.
Lleida es perfila com una de les seus de la manifestació de la Diada
L'ANC contempla la capital del Segrià com la principal opció de Ponent si es confirma que la mobilització es farà fraccionada en diversos indrets de Catalunya
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
10 de juny de 2016 a
les 19:10
Actualitzat el
10 de juny de 2016 a les
19:37
Et pot interessar
-
Política
Absolt l’exalcalde d’Alcarràs d’amenaces i coaccions a dos urbans del poble
-
Política
Larrosa confirma l’inici de les obres a Torre Salses i consolida els pressupostos per al 2026
-
Política
Natàlia Lloreta, nova cap del gabinet de l’alcalde de Lleida
-
Política
La Paeria de Lleida pacta una governança inclusiva però el Hub de Balàfia genera friccions polítiques
-
Política
Vanesa Olivart renuncia a l'alcaldia d'Almacelles per motius de salut
-
Política
Junts i Impulsem Lleida renoven la coalició per a les municipals de 2027
