El candidat del PP per Lleida a les eleccions del 26-J José Ignacio Llorens, ha sorprès aquesta setmana amb unes declaracions sobre el nou tren de la Pobla.
En una visita a Tremp, el cap de cartell popular fa avinent en un vídeo les inquietuds dels habitants de la comarca del Pallars Jussà, i entre elles s'hi troba, diu, la paralització del tren, que encara no s'ha posat en funcionament degut a que falta l'aval de l'Estat espanyol a un tram de via.
Llorens indica que tot i que el president "Puigdemunt" va inaugurar aquest tren, encara no funciona, i es pregunta "per quina raó van anar a comprar els vagons tan lluny". Els combois es van comprar a Suïssa.
En una visita a Tremp, el cap de cartell popular fa avinent en un vídeo les inquietuds dels habitants de la comarca del Pallars Jussà, i entre elles s'hi troba, diu, la paralització del tren, que encara no s'ha posat en funcionament degut a que falta l'aval de l'Estat espanyol a un tram de via.
Llorens indica que tot i que el president "Puigdemunt" va inaugurar aquest tren, encara no funciona, i es pregunta "per quina raó van anar a comprar els vagons tan lluny". Els combois es van comprar a Suïssa.
Els dos trens van costar 9,4 milions d'euros i es van fabricar durant dos anys expressament adaptats a les característiques d'aquesta línia, d'ample ibèric i de tracció dièsel, ja que no està electrificada. De fet, l'encàrrec a l'empresa suïssa es va fer perquè la Generalitat considerava massa cara la gestió de la línia que fa la companyia Renfe.