El ple d’aquest mes d’abril de la Paeria s’ha iniciat amb la presa de possessió de la regidora del Partit Popular, Maria Antònia Maller Lafont. L’alcalde Pueyo l’ha investit al Saló de Sessions, i li ha fet la imposició de la venera i li ha lliurat l’escut de la ciutat.
Després que el paer en cap li hagi donat la benvinguda, Maller, que substitueix en el càrrec Marisa Xandri, ha expressat il·lusió per la responsabilitat com a regidora de representar els lleidatans i lleidatanes i que dedicarà esforç i atenció als treballs encomanats.
Ha afirmat que “Lleida és la meva ciutat on són les meves arrels i a la qual els meus pares em van ensenyar a estimar mitjançant el coneixement de la seva antiga història i les tradicions més nostrades”. Maller ha citat Jaume Agelet i Garriga i el seu “Domassos al sol”.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’abril de 2022 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Política
El PSC «fitxa» Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona
-
Política
ERC vol més policies a Balaguer i recrimina el «silenci» del govern després dels episodis de baralles
-
Política
La Diputació apropa la intel·ligència artificial als municipis de Lleida
-
Política
Aliança Catalana denuncia «l'abandonament sistemàtic» de la variant de la C-14 a Tàrrega
-
Política
La Generalitat reclama a Aragó 790.000 euros per les obres de Sixena que van sortir de Lleida
-
Política Violant Cervera es perfila com a candidata de Junts a Lleida
