Milers de persones s'han manifestat aquest dijous a la tarda pels carrers de Lleida per denunciar la "farsa" del judici i reivindicar els drets laborals amb motiu de la jornada de vaga general del 21-F convocada per la Inersindical-CSC. Una desena de tractors ha encapçalat la marxa que ha sortit a les sis de la tarda de la plaça Ricard Viñes en direcció a la Rambla d'Aragó.
Quan els manifestants han arribat a l'alçada de la delegació del Govern s'ha pogut veure novament aquesta artèria de la ciutat plena de cap a cap, tal com va passar a l'aturada de país del 3-O. Segons els Mossos d'Esquadra a la manifestació hi ha hagut unes 10.000 persones mentre que l'organització ha comptabilitzat en unes 20.000 les persones assistents. Des de la Guàrdia Urbana s'ha xifrat en unes 5.400 les persones que han participat a la marxa.
Durant la manifestació s'han pogut senti consignes en conra del judici al procés i a favor de l'alliberament dels "presos polítics".
Després d'omplir de cap a cap la rambla d'Aragó, la manifestació ha continuat per l'avinguda Catalunya i l'avinguda Madrid fins a l'alçada del Pont Vell, on els Castellers de Lleida han aixecat un pilar i des del Col·lectiu Dones de Lleida s'ha fet la lectura dels parlaments. Després s'ha cantat els "Segadors" i s'ha donat la manifestació per finalitzada.
Massiva manifestació a Lleida en contra de la «farsa» del judici
Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 21 de febrer de 2019 a les 21:04
Actualitzat el 21 de febrer de 2019 a les 21:08
Et pot interessar
-
Política EN DIRECTE El ple ordinari d'abril de la Paeria de Lleida
-
Política La Generalitat dona la raó a ERC Balaguer pel cas de la seva representant a l’ImPIC
-
Política Nou policia infiltrat, ara a Lleida: «Era un activista modèlic, sempre disposat a tot»
-
Política El PP de Lleida acusa Vox d'avalar la cessió gratuïta d'una finca per a fer-hi una mesquita