La delegació de la Generalitat a Brussel·les va ser l'única que va quedar oberta després de la intervenció de l'autonomia i l'aplicació de l'article 155 per l'executiu de Mariano Rajoy, El Govern català va anunciar recentment que es reobririen les delegacions a l'exterior.
Meritxell Serret, nova delegada de la Generalitat a Brussel·les
Política
La delegació a Brussel·les va ser l'única que no va ser clausurada amb l'aplicació de l'article 155
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
25 de juny de 2018 a
les 23:23
L'exconsellera d'Agricultura, Meritxell Serret, serà la nova delegada de la Generalitat davant la unió Europea, amb seu a Brussel·les, segons ha pogut saber TV3.Serret va ser cessada el mes d'octubre passat, junt amb tot el govern del president Carles Puigdemont, amb l'aplicació de l'article 155. Des de finals d'octubre, Serret viu a Brussel·les, actualment al costat d'altres exemembres de l'executiu de Puigdemont Toni Comín i Lluís Puig.
Escull Lleida com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els treballadors de la Paeria de Balaguer diuen prou i denunciaran el bloqueig del conveni laboral
-
Política
És possible un govern del PP i Aliança Catalana a Lleida després de les municipals?
-
Política Larrosa alerta d'un pacte entre el PP i Aliança Catalana per governar Lleida
-
Política
Cristina Casol encapçalarà la candidatura d’Alhora a Lleida per a les eleccions del 29-N
-
Política
Jordina Freixanet es presenta com a candidata d’ERC a Lleida amb cinc compromisos de futur
-
Política
ERC Balaguer proposa commutar multes per treballs en benefici de la comunitat
