Tragèdia a Poal (Pla d'Urgell). Un home de 51 anys ha mort electrocutat metre treballava aquest divendres 2 de febrer. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, els fets han tingut lloc pels volts de les dotze del matí en una empresa situada a la carretera que uneix el poble amb el Palau d'Anglesola.
Per motius que s'investiguen, l'home ha rebut una descàrrega elèctrica d'alta tensió, mentre podava uns arbres. Tot i la ràpida activació dels serveis d'emergències, no se li ha pogut salvar la vida.
En la gestió de l'accident hi han participat diverses dotacions dels Mossos, dels Bombers i del SEM. La policia ha posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Balaguer i del Departament d'Empresa.
[plantillavirals]
Mor un treballador electrocutat al Poal mentre podava uns arbres
Els fets han passat aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2024 a les 15:12
Et pot interessar
-
Política Tàrrega reestructura el cartipàs després de la sortida de la CUP
-
Política La Paeria aprova l’inici del nou POUM, amb 27.000 habitatges i reordenació del sòl industrial
-
Política Pijuan defensa la continuïtat del servei privat d’aigua: «No és viable la municipalització»
-
Política La CUP surt del govern de Tàrrega pel trencament de l’acord sobre l’aigua
-
Política Les crítiques per la inseguretat i la deixadesa marquen la reunió del pla integral del casc antic de Balaguer
-
Política Viure al món rural serà més fàcil: incentius per comprar i reformar habitatges