Junts ha tornat a guanyar les eleccions a la capital de l'Urgell i ha aconseguit ampliar la distància amb ERC, que tot i així, podria repetir el pacte de govern amb la CUP i el PSC.
Rosa Maria Perelló ha aconseguit 8 regidors, 1 més que al 2019, mentre que la ERC d'Alba Pijuan amb 5 i la CUP de Laia Recasens amb 3 es mantenen. El PSC de Silveri Caro perd un regidor que és el que ha guanyat Perelló.
Miguel Angel Rubio, del PP, Jordi Cots de Mà Estesa per Tàrrega – Ara Pacte Local, Ruben Vázquez de Valents i Eduard Pallerola de Vox, es queden sense entrar al consistori targarí.
[municipals2023]MUN25217[/municipals2023]
Perelló guanya les eleccions a Tàrrega però el tripartit podria tornar a fer govern
Junts millora els resultats i aconsegueix 8 regidors, mentre que republicans i cupaires els mantenen i el PSC baixa
ARA A PORTADA
-
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
L’enèsima trifulga: el Lleida CF acusa l’Atlètic d’usurpar l’escut de la Unió Esportiva Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
28 de maig de 2023 a
les 22:58
Actualitzat el
28 de maig de 2023 a les
23:05
Et pot interessar
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
-
Política
Treballem per Balaguer abandona el govern i deixa el PSC en minoria
