Segon dia de mobilitzacions contra l’empresonament de Pablo Hasél

Aquest vespre hi ha previstes noves concentracions a les quatre capitals catalanes i Vic

Publicat el 17 de febrer de 2021 a les 16:38
Després d’una nit de protestes molt contundents arreu del país per l’empresonament de Pablo Hasél, avui hi ha noves convocatòries en diferents punts del país i l’Estat espanyol. El compte de Twitter del grup de suport del raper crida a “organitzar la solidaritat activa”.
 

A Barcelona, l’esquerra independentista del Barcelonès i els CDR han convocat una nova mobilització de suport al raper. La manifestació començarà a les 19h a Jardinets de Gràcia sota el lema de “No retrocedim, agafem embranzida i continuem mobilitzades!”.
 

A Lleida, el grup de suport de Hasél convoca una marxa a les 19h des de la Plaça Europa fins a la presó de Lleida, on es troba el raper empresonat. Des de les xarxes expliquen que han rebut informacions que “avui venen reforços dels Mossos per aturar la revolta popular”.
 

A Girona i Tarragona, els CDR convoquen noves mobilitzacions en els mateixos punts que ahir. Es mobilitzen per “la repressió que van viure ahir” i per “aconseguir la llibertat de Hasél i tots els presos polítics”. A Girona han convocat a les 19h a la plaça Primer d’octubre, a Tarragona a les 19h a l’Estàtua dels Despullats.
 
 

A Vic, un dels punts del país on es van produir els enfrontaments més violents d’ahir, amb l’atac a la comissaria dels Mossos, 4 detinguts i 15 ferits, es convoca una nova mobilització des del perfil d’Arran Vic i el CDR per “denunciar els abusos policials” i demanar la llibertat de les persones detingudes. La convocatòria és a les 19.30 h a la plaça del Pes.