L'Audiència de Lleida jutjarà aquest dimecres 31 de maig un veí de Lleida, de 43 anys i nacionalitat camerunesa, per un delicte continuat d'estafa. Se l'acusa de d'haver efectuat compres a pàgines d'Internet amb dades de targetes de crèdit robades. L'estafa la va destapar un banc en detectar 207 operacions sospitoses d'ús de targetes de crèdit fraudulentes.
En les compres, s'indicaven com a destinataris del producte tres domicilis de Lleida, en què s'haurien rebut compres per valor de 775,40 euros; 130,70 euros i 2.361,19 euros respectivament. Els Mossos d'Esquadra van obrir una investigació i el 18 de gener van detenir l'acusat.
Al seu pis van trobar productes de la llar, roba i sabates comprades usant aquest mètode i al seu ordinador se li van trobar set comptes de correu electrònic i 468 imatges de targetes de crèdit, passaports i documents d'identitat així com nombrosos localitzadors de Renfe amb què s'haurien comprat bitllets. La fiscalia demana que se'l condemni a tres anys de presó i 3.000 euros de multa perquè considera provat que es va gastar de manera fraudulenta més de 60.000 euros en compres entre el 2015 i el 2016, sense comptar els bitllets de Renfe comprats amb els localitzadors i que encara no s'havien comptabilitzat.
A judici un home que s'hauria gastat més de 60.000 euros per Internet amb targetes que no eren seves
Demanen tres anys de presó i 3.000 euros de multa per un delicte continuat d'estafa
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2017 a les 13:24
Actualitzat el 31 de maig de 2017 a les 13:27
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme