L'Audiència de Lleida jutjarà dimecres una veïna de Bell-lloc d'Urgell (Pla d'Urgell) que s'encarregava dels comptes d'una comunitat de propietaris de la Urbanització Vinyes Velles d'aquesta localitat, entre el 2004 i el 2015.
Segons el ministeri públic, en aquest període l'acusada va anar fent de manera continuada extraccions de diners que no corresponien a despeses de la comunitat i que van passar a formar part del seu patrimoni fins arribar als 79.863,12 euros, que la comunitat reclama.
La fiscalia sol·licita que se li imposin tres anys de presó i una multa de 3.000 euros per un delicte d'apropiació indeguda i que indemnitzi la comunitat de propietaris amb 61.863,12 euros, ja que ja ha retornat 18.000.
A judici una veïna de Bell-lloc acusada de quedar-se 80.000 euros d'una comunitat de propietaris
El judici serà dimecres a l'Audiència de Lleida i la fiscalia demana tres anys de presó per un delicte d'apropiació indeguda
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’octubre de 2018 a les 15:24
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida