La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha adjudicat les obres per construir una rotonda a l'N-II a Bellpuig per millorar la seguretat viària i l'accessibilitat al polígon industrial.
Els treballs tindran un pressupost d'uns 685.000 euros i un termini d'execució de cinc mesos, que està previst que comenci la tardor vinent, ha informat aquest dissabte la Conselleria en un comunicat.
La nova rotonda tindrà 40 metres de diàmetre exterior i comptarà amb cinc brancs per als moviments dels vehicles: amb l'N-II cap a Lleida, amb l'N-II cap a Barcelona, dues amb l'avinguda del Bosc (sentit nord i sud) i un cinquè que servirà d'accés al polígon industrial.
Juntament amb la formació de la rotonda, es reconstruiran uns 180 metres de l'N-II en sentit Lleida i 180 metres de l'N-II en sentit Barcelona, i també es refaran uns 70 metres de l'avinguda del Bosc.
A més d'aquestes actuacions, es preveuen treballs previs, els desviaments de serveis d'aigua, llum, telecomunicacions i gas afectats, i moviments de terres i formació d'esplanades, entre altres.
Adjudicada la construcció d'una rotonda a l'N-II a Bellpuig
L'obra, que s'iniciarà la tardor vinent i tindrà un termini d'execució de cinc mesos, millorarà la seguretat viària i l'accessibilitat a un polígon industrial
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 30 de juny de 2018 a les 22:30
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
