La Conselleria de Territori i Sostenibilitat ha adjudicat les obres per construir una rotonda a l'N-II a Bellpuig per millorar la seguretat viària i l'accessibilitat al polígon industrial.
Els treballs tindran un pressupost d'uns 685.000 euros i un termini d'execució de cinc mesos, que està previst que comenci la tardor vinent, ha informat aquest dissabte la Conselleria en un comunicat.
La nova rotonda tindrà 40 metres de diàmetre exterior i comptarà amb cinc brancs per als moviments dels vehicles: amb l'N-II cap a Lleida, amb l'N-II cap a Barcelona, dues amb l'avinguda del Bosc (sentit nord i sud) i un cinquè que servirà d'accés al polígon industrial.
Juntament amb la formació de la rotonda, es reconstruiran uns 180 metres de l'N-II en sentit Lleida i 180 metres de l'N-II en sentit Barcelona, i també es refaran uns 70 metres de l'avinguda del Bosc.
A més d'aquestes actuacions, es preveuen treballs previs, els desviaments de serveis d'aigua, llum, telecomunicacions i gas afectats, i moviments de terres i formació d'esplanades, entre altres.
Adjudicada la construcció d'una rotonda a l'N-II a Bellpuig
Societat
L'obra, que s'iniciarà la tardor vinent i tindrà un termini d'execució de cinc mesos, millorarà la seguretat viària i l'accessibilitat a un polígon industrial
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2018 a
les 22:30
Et pot interessar
-
Societat
«El teu llegat ja és patrimoni de tots»
-
Societat
Més de 6.000 estrangers amb dret a vot podran participar a les municipals de Lleida
-
Societat
Del campus a l’hemicicle: cinc estudiants de la UdL es posen a la pell de diputats
-
Societat La Segarra estrenarà al setembre un nou bus entre Guissona i Cervera
-
Societat
Ponent afronta una setmana de calor intensa i risc extrem d’incendi forestal
-
Societat
Els productors de pistatxo de Ponent reivindiquen el potencial del cultiu amb una jornada tècnica
