A Andorra, l'Agència de Mobilitat ja ha activat avui dilluns el dispositiu de nevades en fase d'alerta. S'espera que la neu arribi al Principat aquesta tarda als 1.200 metres. Per la seva banda, fonts del servei de Carreteres de l'Estat a Lleida han confirmat que tenen tots els dispositius preparats per fer front a les nevades. Camions carregats de sal, pales llevaneus estan a punt d'actuar en els punts estratègics de les comarques pirinenques com ara la N-230 al túnel de Vielha i la N-260 al port del Cantó.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2008 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
