A Andorra, l'Agència de Mobilitat ja ha activat avui dilluns el dispositiu de nevades en fase d'alerta. S'espera que la neu arribi al Principat aquesta tarda als 1.200 metres. Per la seva banda, fonts del servei de Carreteres de l'Estat a Lleida han confirmat que tenen tots els dispositius preparats per fer front a les nevades. Camions carregats de sal, pales llevaneus estan a punt d'actuar en els punts estratègics de les comarques pirinenques com ara la N-230 al túnel de Vielha i la N-260 al port del Cantó.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de març de 2008 a
les 17:24
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
-
Societat Alea Teatre prepara un Aquelarre inspirat en el Mil·lenari de Cervera i la llegenda del rei Boig
-
Societat
Arxivades les causes penals contra la residència Fiella de Tremp pel brot mortal de Covid
-
Societat
El català entra a les discoteques de Lleida
-
Societat
Els jardins del Sant Crist tornaran a ser l’escenari de la Diada Universal de la Sardana a Balaguer
-
Societat
Mor Joan Viñas, referent de la medicina, la universitat i la bioètica a Lleida
