Balaguer veu «molt complicat» obrir les piscines municipals aquest estiu

L'alcalde, Jordi Ignasi Vidal, assegura que el consistori està a l'espera que Salut es pronunciï per acabar decidint si obre les instal·lacions o no

Publicat el 08 de maig de 2020 a les 21:40
L'alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal, ha posat un interrogant sobre l'obertura de les piscines municipals aquest estiu.

El Paer en cap ha indicat al ple municipal, el primer de la història que s'ha fet de manera virtual, que la situació actual genera dubtes en relació a obrir les instal·lacions i a fer tots els controls que requereix la pandèmia. Vidal ha recordat que hi ha municipis que han decidit no obrir les seves piscines i ha explicat que caldria fer controls als usuaris, garantir un aforament limitat i assegurar que es mantenen les distàncies de seguretat.

En aquest sentit, Vidal ha apuntat que el consistori està a l'espera que el Departament de Salut de la Generalitat fixi una regulació per acabar decidint si obre o no les piscines del Secà i les del Poliesportiu.

[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201853[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201487[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201411[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201791[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]