
El conseller de Benestar i Família, Josep Lluís Cleries, ha anunciat la segona fase de la reforma de la residència de gent gran de Sort per a començaments del 2012. Aquestes obres que es licitaran a finals d'any suposaran una inversió de 1,7 milions d'euros. El conseller ha dit que ''aquestes obres són necessàries per donar un millor servei a les persones grans de Sort'' i ha afegit que ''és important visitar el territori perquè hem de donar la millor atenció a totes les persones del país visquin on visquin''. El conseller ha visitat les obres d'ampliació de la residència que suposaran passar de les 26 places ja existents a les 39 de residència i 12 de centre de dia. Les obres de la residència han de permetre millorar i adequar espais per donar un òptim servei als residents i a les seves famílies. Aquestes obres permetran fer un salt qualitatiu al centre, ha dit el conseller Cleries. Les obres de la segona fase consisteixen en la reforma i ampliació de la resta de la planta primera, amb l'adequació dels dormitoris i zones d'esbarjo i menjador dels usuaris, ampliant també els espais de serveis i adequant l'espai exterior.
L'objectiu del Departament és licitar l'obra pendent d'execució durant el darrer trimestre de 2011 per poder començar les obres durant el primer trimestre de 2012. La previsió és que les obres tinguin una durada d'un any. El conseller de Benestar Social i Família ha visitat també el Casal de Gent Gran de Sort, on s'ha trobat amb la seva directora, Eugènia Capdevila, i el president de l'Associació de Jubilats Sant Feliu, Àngel Guiu, així com membres de la seva Junta Directiva.
Posteriorment, Josep Lluís Cleries ha participat en alguns dels actes de la Festa Major de Sort. La visita del conseller ha coincidit amb el dia del patró, Sant Feliu. Durant la visita a Sort, el conseller de Benestar Social i Família ha estat acompanyat per l'alcalde de la localitat, Llàtzer Sibís, i el director dels Serveis Territorials del Departament a Lleida, Joan Ramon Saura, entre altres autoritats.