Un veí de Lleida, G.D., ha declarat aquest dimecres al Jutjat d'Instrucció 4 de la ciutat, que investiga les denúncies presentades per persones afectades per les càrregues policials de l'1 d'octubre, i ha explicat, segons la seva advocada, Esther Sancho, que el van treure de la cua de manera violenta i li van dislocar l'espatlla, per la qual cosa ha estat mes i mig de baixa.
La lletrada ha explicat que el jutge li ha fet poques preguntes i ha preferit que relatés la seva visió dels fets d'aquell dia, en el qual ell estava fent cua als Serveis Territorials de Benestar Social per votar al referèndum anul·lat pel Tribunal Constitucional.
A Lleida hi ha 15 causes obertes per les càrregues policials que afecten 62 persones de Lleida, Ponts i Soses, diverses denúncies col·lectives i una de l'Associació d'Advocacia per la Democràcia contra la subdelegada del Govern a Lleida, Inma Manso, i càrrecs de la Guàrdia Civil.
Comencen a declarar els ferits durant l'1-O a Lleida
Societat
Un veí de la ciutat denuncia que la policia els va fer fora de manera "violenta" i que li van luxar l'espatlla esquerra
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juny de 2018 a
les 15:33
Et pot interessar
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
L'IRTA i Agrotecnio busquen claus epigenètiques per criar porcs més resistents a l'estrès i a les malalties
-
Societat Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
