Arriba l'estiu i majoritàriament la gent pensa en les vacances. Per aquest motiu, des del Banc de Sang es fa una crida perquè les donacions no decaiguin, ja que es preveu que entre juliol i agost, els hospitals catalans necessitaran 35.000 donacions de sang per atendre tots els malalts i accidentats. A l’estiu les donacions baixen al voltant d’un 30% respecte a la resta de l’any.
Les persones que s'acostin a un hospital o participin en qualsevol campanya de donació sang rebran una bossa de roba amb el nou missatge del Banc de Sang “Dona el millor de tu. Dona sang”. D’aquesta manera, els donants ompliran la bossa de vida i també en tindran una per omplir-la d’experiències durant les vacances.
Un comptador virtual
A través del web del Banc de Sang es podrà veure quantes donacions s'han efectuat i quantes en falten per arribar a les 35.000. El comptador és una bossa de sang virtual que s’anirà omplint a mesura que se sumin donacions.
Crida del Banc de Sang per a l'estiu: calen 35.000 donants
Les donacions baixen al voltant d’un 30% respecte a la resta de l’any durant aquest període
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 18 de juliol de 2018 a les 09:11
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi