El diputat al Parlament de C's Jorge Soler ha criticat que se'ls ''assenyali'' amb pintades i pintura vermella per les decisions que prenen ''democràticament'' en relació a la seva posició en contra del procés d'independència de Catalunya. En aquest sentit, Soler ha donat les gràcies per les mostres de suport que van rebre al llarg del dia d'ahir després de l'atac rebut a la seu de la formació taronja a Lleida, especialment a l'alcalde Àngel Ros, que va ser un dels primers en condemnar-lo.
C's va denunciar ahir dijous als Mossos d'Esquadra aquest atac que va tenir lloc durant la matinada a la seva seu i també la rebuda d'un correu electrònic on se'ls alertava que hi hauria més atacs mentre estiguessin en contra del dret a decidir.
C's critica que se'ls «assenyali» amb pintades i agraeix el suport d'Àngel Ros
Societat
La formació ha denunciat l'atac davant dels Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
07 d’abril de 2017 a
les 15:43
Et pot interessar
-
Societat
L’Aquelarre de Cervera crema la nit amb Felip V com a protagonista
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
