El pròxim dia 26 d’octubre, el Telecentre de l’Alt Urgell posa en marxa un curs bàsic preparatori per a l’obtenció de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), titulació avalada per la Generalitat de Catalunya. El curs, que va adreçat a persones més grans de 16 anys amb coneixements d’informàtica, es desenvoluparà fins a l’11 de novembre cada dimecres, dijous i divendres de 9 a 11 del matí. El cost de la inscripció és de 40 euros i es pot formalitzar fins al 25 d’octubre al mateix Telecentre (Tel. 973 355 798 – telecentre@ccau.cat).
El temari consta dels següents apartats: cultura, participació i civisme digital; tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu; navegació i comunicació en el món digital; tractament de la informació escrita; tractament de la informació gràfica, sonora i d’imatge en moviment; i tractament de la informació numèrica.
Curs a la Seu per a l'acreditació de competències en tecnologies de la informació
El curs va adreçat a persones més grans de 16 anys amb coneixements d’informàtica i es desenvoluparà fins a l’11 de novembre.
ARA A PORTADA
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
-
Unió de Pagesos posa el focus en la fauna i el regadiu per reforçar el sector agrari a Ponent Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Punxades massives a l’A-2 forcen un contracte d’emergència per renovar el ferm a la Segarra Àlvar Llobet i Sotelo
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
Publicat el
21 d’octubre de 2011 a
les 14:11
Et pot interessar
-
Societat
Treballem per Balaguer defensa la legalitat de la pista d'atletisme i destaca l'aval de la Generalitat
-
Societat
Alerta per mal temps durant el Carnaval de Lleida: la Paeria revisa els arbres
-
Societat
Els millors Carnavals de Ponent: 14 i 15 de febrer
-
Societat
Les rebaixes contribueixen a baixar més d'un punt la inflació al gener a Lleida
-
Societat Pimec retreu al Govern que no fes advertiments «quirúrgics» davant les ventades
-
Societat
SOS cereals: necessiten 40 dies sense pluja per salvar-se
