El pròxim dia 26 d’octubre, el Telecentre de l’Alt Urgell posa en marxa un curs bàsic preparatori per a l’obtenció de l’acreditació de competències en tecnologies de la informació i la comunicació (ACTIC), titulació avalada per la Generalitat de Catalunya. El curs, que va adreçat a persones més grans de 16 anys amb coneixements d’informàtica, es desenvoluparà fins a l’11 de novembre cada dimecres, dijous i divendres de 9 a 11 del matí. El cost de la inscripció és de 40 euros i es pot formalitzar fins al 25 d’octubre al mateix Telecentre (Tel. 973 355 798 – telecentre@ccau.cat).
El temari consta dels següents apartats: cultura, participació i civisme digital; tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu; navegació i comunicació en el món digital; tractament de la informació escrita; tractament de la informació gràfica, sonora i d’imatge en moviment; i tractament de la informació numèrica.
Curs a la Seu per a l'acreditació de competències en tecnologies de la informació
El curs va adreçat a persones més grans de 16 anys amb coneixements d’informàtica i es desenvoluparà fins a l’11 de novembre.
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2011 a les 14:11
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància