Els Mossos d'Esquadra van denunciar dilluns un conductor de 51 anys a qui van enxampar conduint begut per la N-230 a la Vall d'Aran. L'home va donar 0,44 mil·ligrams per litre d'aire expirat, gairebé el triple del permès en conductors professionals, que és de 0,15.
Els fets van passar dilluns cap a tres quarts de set de la tarda. Una patrulla motoritzada dels Mossos va aturar el camioner quan va veure que conduïa envaint el sentit contrari per un tram de revolt de la N-230 al terme de Vielha. Segons la policia, l'home, de nacionalitat espanyola, presentava símptomes evidents d'haver consumit begudes alcohòliques.
Després de fer-li la prova d'alcoholèmia i donar 0,44 mil·ligrams per litre d'aire expirat el van denunciar per conduir begut i també per conducció temerària. El vehicle va quedar immobilitzat.
Denunciat un camioner que triplicava la taxa d'alcoholèmia mentre conduïa per la N-230 a la Vall d'Aran
Societat
Va donar 0,44 mil·ligrams per litre d'aire expirat, gairebé el triple del permès
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’abril de 2016 a
les 14:13
Et pot interessar
-
Societat
Pugen a sis les denúncies contra el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes
-
Societat
La campana de Granyena de Segarra torna a sonar 85 anys després
-
Societat
La Fira MOS-Sant Miquel de Lleida celebrarà la segona edició del 25 al 27 de setembre
-
Societat
Balaguer estrena Innobal, una jornada empresarial centrada en la intel·ligència artificial
-
Societat
Una quarta clienta denuncia el fisioterapeuta de Lleida per presumptes tocaments
-
Societat
El Castell del Remei cedeix el seu arxiu històric a la Generalitat
