Una família del barri de la Mariola de Lleida ha denunciat la desaparició de Veronica Sánchez, de 40 anys. Els familiars, que han presentat una denúncia aquesta matinada davant dels Mossos d'Esquadra segons ha confirmat aquest diari, asseguren que el darrer cop que es va veure Sánchez va ser dimarts al carrer República de Paraguay, per on caminava amb un pantaló fosc i una samarreta blanca.
La família assegura que la dona desapareguda es medica per depressió, i que podria estar desorientada. Els Mossos han obert una investigació, si bé han indicat que encara no l'han localitzat.
Denuncien la desaparició d'una veïna de la Mariola de 40 anys
Societat
Els Mossos d'Esquadra han iniciat una investigació
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
14 de juny de 2017 a
les 10:24
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
