L'Ajuntament de Camarasa (la Noguera) ha fet públic un protocol d'actuació després que diversos veïns hagin alertat de la mort per intoxicació de gats. L'alcaldessa del municipi, Elisabeth Lizaso, assegura a Balaguer TV que es desconeix el motiu de les morts dels animals, encara que tot apunta que no hi ha hagut intencionalitat.
No obstant, des del consistori s'ha penjat un ban a Facebook en el que s'expliquen els passos a seguir en cas de mort d'un animal. Lizaso ha indicat també que membres del consistori van visitar la zona on s'havia alertat dels enverinaments i ha indicat que no s'han trobat rastres de material que pogués provocar intoxicacions mortals.
Denuncien l'enverinament de mascotes a Camarasa
El consistori ha publicat un ban amb un protocol a seguir en el cas de trobar un animal de companyia mort | L'alcaldessa, Elisabeth Lizaso, creu que no hi ha hagut voluntarietat en les morts
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de febrer de 2017 a les 12:47
Et pot interessar
-
Societat Catalunya podria oferir una trentena de places MIR per a la nova especialitat d’Urgències
-
Societat Tàrrega compra una escola bressol privada per ampliar l’oferta municipal
-
Societat Tanquen els accessos amb vehicle privat al parc nacional d’Aigüestortes
-
Societat Larrosa demana connexions ferroviàries amb els polígons i reformular l’A-14 fins a França
-
Societat Lleida tornarà a obrir el pavelló firal per acollir temporers
-
Societat Llum verda condicionada per als parcs eòlics d’Endesa a les Garrigues