El Comú de Lleida ha denunciat que l'equip de govern de la Paeria vol utilitzar el Pla d'Ordenació Urbana Municipal (POUM) "per afavorir els interessos de grans inversors i constructores en detriment d'interès general de la ciutat". La formació assegura que l'executiu d'Àngel Ros vol aprovar un POUM que no aporta millores en el desenvolupament a llarg termini del traçat urbà i rural del municipi i que suposa un greu retrocés respecte al POUM aprovat al 1995 pel que fa a l'estructuració dels nous sectors urbans i a la qualitat de vida de les persones que hi viuran.
"La proposta de l'equip d'Àngel Ros també es planteja en contra de l'interès general i de la sostenibilitat de l'economia i el sector comercial i logístic de la ciutat", ha assegurat el regidor Sergi Talamonte, que ha lamentat les presses per aprovar el projecte "sense donar el temps i l'espai per poder afrontar un debat real amb els sectors afectats de la ciutat ni amb la resta de les forces polítiques".
Per justificar aquestes acusacions, el Comú ha posat cinc exemples que, al seu parer, demostrarien la voluntat de l'equip de govern socialista per afavorir empreses; Torre-salses, Carrefour, Torres de la Llotja, Gran Gardeny i eliminació de zones verdes a Balàfia i al Secà de Sant Pere.
El govern municipal nega les acusacions
Des del govern municipal s'ha negat les paraules del Comú i s'ha destacat que el POUM que ha presentat l'Ajuntament de Lleida "és un projecte pensat per beneficiar el conjunt de la ciutadania i el seu progrés. L'executiu ha acusat la formació de criticar de manera "gratuita".
Denuncien que el govern de la Paeria utiliza el POUM per afavorir «inversors i constructores»
El Comú de Lleida assegura que el projecte urbanístic suposa un retrocés respecte al del 1995 | El govern local nega les acusacions i considera "gratuïtes" les crítiques
ARA A PORTADA
-
L’Atlètic Lleida desafia el Lleida CF i ofereix conservar el seient als seus socis Oriol Almacellas Verdés
-
-
Maials ultima els preparatius per a una Festa Major amb cinc dies d’activitats per a tothom Redacció
-
Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida Redacció
-
Publicat el 08 de febrer de 2018 a les 13:05
Actualitzat el 08 de febrer de 2018 a les 13:25
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme
-
Societat L’últim gest solidari d’Anna Salvadó recapta més de 6.000 euros per Palestina