Dos veïns de Lleida de 20 i 29 anys van ser detinguts dimarts pels Mossos d'Esquadra acusats de robar en quinze xalets i cases unifamiliars del Segrià. Els detinguts presumptament sempre actuaven de nit, quan saltaven la tanca perimetral i forçaven les finestres per accedir a l'interior de les cases.
En tres casos també s'haurien endut el vehicle que estava estacionat al garatge amb les claus posades per transportar els objectes robats, sobretot joies, diners i ordinadors portàtils, entre d'altres. Segons els Mossos, l'objectiu d'emportar-se el cotxe de les víctimes era dificultar la investigació policial en cas de ser detectats.
La investigació va començar a principis de juliol després de detectar-se un seguit de robatoris amb força a l'interior de domicilis amb un mateix modus operandi. Finament dimarts es van detenir els dos homes, a qui s'acusa de quinze robatoris amb força, comesos entre l'1 i 22 de juliol, en cinc cases de Lleida, sis d'Alpicat i quatre d'Alcoletge. Són veïns de Lleida de nacionalitat romanesa.
Aquest dimecres els Mossos van escorcollar una nau de la Partida Vallcalent de Lleida on els detinguts suposadament emmagatzemaven el botí dels robatoris. També van entrar al domicili dels detinguts, al carrer Ballester de la capital del Segrià. La investigació continua oberta per tal d'esbrinar la procedència de diferents objectes que s'hi van trobar.
Els detinguts, un dels quals té antecedents, han passat aquest divendres a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detenen a Lleida dos homes acusats de robar en quinze xalets i cases unifamiliars del Segrià
Societat
Els detinguts presumptament saltaven la tanca perimetral i forçaven les finestres per accedir a l'interior de les cases
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juliol de 2017 a
les 14:57
Et pot interessar
-
Societat
Seròs inaugura el nou parc de bombers voluntaris després de dues dècades de reivindicacions
-
Societat
La calor impulsa la temporada a les piscines de Ponent
-
Societat
La calor s’intensifica a Lleida i s’estendrà per Catalunya durant el cap de setmana
-
Societat
Clausurat un supermercat que funcionava com a bar encobert al Centre Històric
-
Societat
L’Escola Popular de Balàfia crida a plantar cara al desallotjament del seu local
-
Societat
Guerra als patinets trucats a Lleida: La Paeria compra una màquina per mesurar la velocitat
