Els Mossos d'Esquadra van detenir dissabte dos homes per un robatori amb força en un magatzem de Tàrrega a principis de desembre. Se'ls acusa d'haver forçat l'entrada i haver-se endut nombrosos objectes i eines, com unes tisores de podar elèctriques valorades en 1.300 euros.
El propietari del magatzem va veure les tisores anunciades en una pàgina de compra-venda d'Internet i va quedar amb els suposats venedors, acompanyat d'agents de paisà. Els Mossos van comprovar que, a més de les tisores, al vehicle hi duien altres estris presumptament robats.
Els detinguts, de 37 anys, nacionalitat marroquina i veïns de Tàrrega, van quedar en llibertat a l'espera de declarar al jutjat. La investigació continua oberta i no es descarten més detencions.
Detenen dos lladres a Tàrrega quan intentaven vendre el seu botí per internet
Estan acusats d'un delicte de robatori amb força i els Mossos no descarten més detencions
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de març de 2021 a
les 19:58
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 23 i 24 de maig
-
Societat
Jonathan Nuevo: l’apòstol de la forquilla
-
Societat
Lleida prepara els fogons de l’Aplec
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
