Els Mossos d'Esquadra van enxampar aquest dimecres a la tarda dues dones a qui van trobar diverses peces de roba que suposadament acabaven de robar en una botiga de l'eix comercial de Lleida. L'avís el va donar cap a les cinc de la tarda els responsables del mateix establiment, situat al carrer Sant Antoni.
Les peces de roba estaven valorades en 471 euros i els agents van detenir les dones per una falta de furt (si el valor hagués sobrepassat els 500 euros es tractaria d'un delicte de furt). Les detingudes tenen 23 i 25 anys i són veïnes de Fraga de nacionalitat romanesa. No tenien antecedents i van quedar en llibertat després de declarar a la comissaria.
Detenen dues dones acusades de robar peces de roba a l'Eix Comercial de Lleida
Societat
L'alerta la va donar una botiga del carrer Sant Antoni
ARA A PORTADA
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Els nacionalitzats a través de la llei de nets no podran votar a les eleccions del 29-N ACN
-
Política El 29-N no altera els plans del CEO: hi haurà enquesta abans de les eleccions espanyoles Lluís Girona Boffi
Publicat el
12 de gener de 2018 a
les 14:42
Et pot interessar
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
-
Societat
USPAC reclama més protecció policial a la Mariola
-
Societat
Recusen el jutge de Lleida que ha assumit la macrodemanda dels bombers voluntaris pels seus vincles amb la UGT
-
Societat Dos homes s'enfronten a penes de 9 i 8 anys de presó per agredir sexualment dues dones a Lleida
-
Societat
Ordeig defensa el diàleg amb la pagesia i demana consens
-
Societat Les analítiques del pantà de la Torrassa no detecten toxines a l'aigua
