La Guàrdia Urbana va detenir diumenge passat dia 30 de juny una dona com a presumpta autora d'un delicte de maltractament en l'àmbit de la llar en haver agredit, presumptament, el seu marit.
A la 1.30 hores una patrulla es va traslladar al carrer Pi i Maragall després de rebre un avís d'una baralla en un habitatge. En arribar, els agents van trobar al carrer a dues joves molt nervioses que van explicar que la seva mare havia pegat a la seva parella al pis.
A l'entrada del domicili, l'home va explicar a la Urbana que la seva dona l'havia agredit davant de les filles d'aquesta. Els agents van pujar al domicili, van identificar la dona com Y. M. R., de 43 anys, i davant la denúncia la van detenir.
Detinguda una dona a Lleida per pegar el seu marit davant les filles
Els fets van passar el diumenge de matinada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2019 a les 09:05
Et pot interessar
-
Societat Lleida reactiva les converses per construir la primera gran mesquita
-
Societat Reobren les piscines d’Almacelles després de detectar-hi excrements humans
-
Societat La nova estació d’autobusos de Lleida amb 28 andanes obrirà al primer trimestre del 2026
-
Societat Avaria a la catenària deixa sense trens el tram entre Lleida i Juneda
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida