Els Mossos d'Esquadra van detenir dilluns un veí de Mollerussa de 30 anys com a presumpte autor d'un robatori amb violència que va tenir lloc el setembre del 2019 a Lleida. L'arrestat va agredir a cops de puny un home que caminava pel carrer Rosa Parks de la capital del Segrià per robar-li el telèfon mòbil.
Mesos després, els investigadors han constatat que una noia de Mollerussa estava utilitzant l'aparell sostret fet que ha portat la policia a identificar la parella d'aquesta com a suposat autor del robatori. Es dona la circumstància que l'home també havia estat detingut el 28 de gener pels Mossos després d'haver agredit amb dos cops de puny una altra persona a Mollerussa amb qui havia quedat en una zona del afores de la ciutat per comprar-li un mòbil d'alta gamma a través d'una plataforma digital de compravenda de productes entre particulars.
El detingut, amb una vintena d'antecedents, està previst que passi en les pròximes hores a disposició judicial.
Els Mossos recorden que a l'hora d'efectuar qualsevol compravenda a través d'una plataforma digital cal comprovar que l'usuari amb qui s'ha contactat estigui identificat; evitar possibles invitacions per seguir la conversa fora de la plataforma; pagar fent ús de mètodes de pagament que permetin fer-ne un seguiment, així com el retorn de l'objecte, i quedar amb una persona per efectuar una transacció en llocs públics.
Detingut per robar dos telèfons mòbils a Lleida i Mollerussa després d'agredir a cops de puny els propietaris
Societat
L'assaltant va contactar amb la víctima de la capital del Pla d'Urgell a través d'una plataforma digital de compravenda entre particulars
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
04 de febrer de 2020 a
les 16:48
Actualitzat el
04 de febrer de 2020 a les
16:50
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
