Un home de 27 anys, de la ciutat de Lleida, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’atemptat als agents, originar un greu per la circulació i danys.
Aproximadament a les cinc de la tarda, la conductora va avisar el cos perquè mentre circulava amb el seu vehicle pel camí de les Creus de Setó li van llençar la pedra. Una patrulla va localitzar l'home prop del lloc mentre duia més pedres a les mans.
Després de diversos avisos dels agents, l'home les va llençar al terra però davant els requeriments per tal que s'identifiqués, va treure una navalla amb la qual va intentar agredir en diverses ocasions els urbans tot i que també va acabar accedint a deixar-la al terra.
Detingut un home a Lleida per llençar una pedra contra un cotxe i intentar agredir la policia amb una navalla
La dona va perdre el control del vehicle però va poder evitar accidentar-se
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de novembre de 2018 a les 11:44
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància