La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir ahir dimecres un lleidatà de 19 anys per haver robat amb força un home. Mentre una patrulla circulava pel carrer Boters va observar una picabaralla entre dos persones, i una d’elles va requerir als agents. Aquest va manifestar que l’altre l’havia agafat pel coll per tal de robar-li els diners que duia. Mentre s’identificava a l’autor, va continuar proferint amenaces a la víctima.
Davant això, els agents van detenir al jove de 19 anys, nascut al Marroc i veí de Lleida, com a presumpte autor del delicte de robatori amb violència i/o intimidació, i pel delicte d’amenaces, iniciant les diligències judicials corresponents.
Detingut un jove de 19 anys a Lleida per haver robat amb força un home
Societat
Els agents de la policia local han vist com les dues persones s'estaven barallant al carrer
ARA A PORTADA
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Política Els nacionalitzats a través de la llei de nets no podran votar a les eleccions del 29-N ACN
-
Política El 29-N no altera els plans del CEO: hi haurà enquesta abans de les eleccions espanyoles Lluís Girona Boffi
Publicat el
28 de novembre de 2019 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
-
Societat
USPAC reclama més protecció policial a la Mariola
-
Societat
Recusen el jutge de Lleida que ha assumit la macrodemanda dels bombers voluntaris pels seus vincles amb la UGT
-
Societat Dos homes s'enfronten a penes de 9 i 8 anys de presó per agredir sexualment dues dones a Lleida
-
Societat
Ordeig defensa el diàleg amb la pagesia i demana consens
-
Societat Les analítiques del pantà de la Torrassa no detecten toxines a l'aigua
