El Comú de Lleida ha denunciat les deficiències en la neteja i manteniment de les escoles i de diverses instal·lacions municipals de la ciutat. La formació indica que així ho han expressat diversos directors i directores d'escoles en una carta que han adreçat a la regidora de l'equip de govern Montse Parra, en un text on denuncien greus deficiències en la neteja i el manteniment dels centres.
L'empresa que té la concessió, Clanser, ha reduït hores a les treballadores, que han de fer la mateixa feina. A més, segons el Comú, estan cobrant molt per sota del conveni col·lectiu, precaritzant greument els treballadors. Malgrat que els sous de les treballadores són baixos, l'actual licitació ha suposat un increment del cost del servei de neteja i manteniment de més de 250.000 euros.
El Comú denuncia que altres edificis i equipaments públics responsabilitat de Clanser també són bruts, com per exemple el velòdrom del Camp d'Esports, la bàscula municipal o l'ascensor de la plaça Sant Joan.
Directors d'escoles de Lleida denuncien deficiències en els serveis de neteja
Han enviat una carta a la regidora de Cultura i Ensenyament, Montse Parra
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2018 a
les 17:58
Actualitzat el
10 de febrer de 2018 a les
18:04
Et pot interessar
-
Societat
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica
-
Societat
Salut i la Paeria planifiquen l’ampliació del CAP Balàfia per pal·liar la manca d’espai
-
Societat
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
