Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per mirar d'enxampar dues persones que haurien comès un atracament a punta de pistola en una gasolinera de Benavent del Segrià el dilluns passat pels volts de les nou del vespre.
Segons la policia, els dos lladres, que anaven encaputxats, van entrar a la gasolinera i van encanonar a la dependenta amb l'arma de foc per aconseguir la recaptació de la caixa registradora.
La van apuntar al cap i també al pit i després van fugir amb un vehicle que es presumeix que també podria haver estat robat anteriorment per cometre l'atracament. La dona no va patir lesions però si una crisi d'ansietat. Ara s'estan investigant les gravacions de vigilància de l'establiment per mirar d'enxampar els suposats autors d'aquest assalt.
Dos encaputxats amenacen amb una pistola una treballadora d'una gasolinera de Benavent per robar-hi els diners
Societat
Els Mossos d'Esquadra estan investigant el cas
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor ACN
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
Publicat el
05 de setembre de 2018 a
les 06:38
Et pot interessar
-
Societat
L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora
-
Societat
El Govern garanteix l’energia per al futur polígon Torreblanca-Quatre Pilans
-
Societat
Sis anys de presó per matar l’home amb qui conviviva a Alcarràs
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Els Mossos investiguen com a mort criminal la troballa del cadàver a Utxesa
